Thursday 21 May 2015

Unknown

Rokok TIDAK Merbahaya Bagi Kesihatan Sekiranyaaa !!!


Rokok Tidak Merbahaya Bagi Kesihatan. Khusus Untuk Perokok!!
Jadi Bermakna Rokok Tidak Merbahaya!!!

MARI KITA IKUTI KISAH INI.

Banyak orang berfikiran bahawa rokok merbahaya, tapi setelah melalui kisah yang akn dikongsikan dibawah ini, ternyata rokok itu sama sekali tidak merbahaya.

Ada sebuah the untold story yang membuka mata dunia bahawa rokok itu tidak merbahaya sama sekali...

Ada tiga orang pakar dan mereka selalu bersama kemana saja.
Tapi ketiga tiganya memiliki kesukaan berbeza,

Dr A = DR Jon @ suka perempuan
Dr B = DR Joni van Walker @ suka minum minuman keras
Dr C = Dr. Toni Tobacco @ suka segala jenis rokok

Suatu hari mereka pergi ke dukun sakti. Lalu mereka memilih suai kegemaran masing-masing, untuk dibawa bersama kedalam gua....


Dr A :

    Aku mau perempuan² muda dari berbagai bangsa dan makanan minuman yang cukup. Letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun”

Dr B :

    Aku mau semua jenis arak dari seluruh dunia dan bekal makanan yang cukup letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun”

Dr C :

    Aku mau semua jenis rokok dari seluruh dunia dan makanan yang cukup letakkan dalam gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun”

Selepas 10 tahun kemudian, dukun sakti membuka pintu gua masing² sesuai dengan perjanjian mereka.

Ketika pintu Gua pertama dibuka, keluarlah si A, kurus kering, berdiri pun tidak mampu karena lutut sudah goyang hampir kebas, sebab hari-harinya dihabiskan dengan perempuan. Beberapa saat kemudian si A pun jatuh ke tanah lalu mati…

Pintu Gua II dibuka, maka keluarlah si B, perut buncit dan mata merah karena hari-harinya dihabiskan dengan minuman arak, jalan terhuyung hayang dan jatuh ke tanah lalu mati…

Pintu III dibuka, keluarlah si C, sihat walafiat bahkan lebih sihat dari 10 tahun lalu. Dia berjalan tangkas ke arah dukun itu dan terus menumbuk kepala sang dukun serta berkata:

    Dasar DUKUN BENGONG!!! LIGHTERNYA MANA???! Kempunan aku 10 tahun dalam tu!”

Kesimpulannya : ROKOK TIDAK MERBAHAYA KEPADA KESIHATAN SELAGI TIDAK ADA APINYA...


Unknown

About Unknown -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :