Wednesday 19 August 2015

ADMIN

Khas Buat Orang Yang Kedekut Tempat Duduk , Inilah Makan Dia



Pengankutan awam memang ramai yang guna sehingga ada satu masa kita terpaksa berhinpit-himpit di dalam pengankutan awam tersebut,dan banyak kisah-kisah yang kita selalu dengar ialah penumpang duduk di tempat khas untuk orang kurang upaya dan embiarkan orang kurang upaya berdiri,itu memang perangai yang kurang ajar.

Tetapi kali ini kita ceritakan mengenai penumpang yang duduk dikerusi dan letak barang di kerusi di sebelahnya walaupun ramai yang tepaksa berdiri kerana tiada tempat duduk yang kosong,ianya perangai yang mementingkan diri sendiri,barang tersebut boleh sahaja letak di atas riba atau dibawah.

Sekarang mari kita lihat bagaimana nak ajar orang yang berperangai begini,moga ia dijadikan pengajaran kepada wanita tersebut serta orang lain supaya tidak meletakkan lagi barang di kerusi sebelah jika ramai penumpang di dalam kenderaan awam tersebut.

jangan main-main dengan ayam ini,memang garang,siap la korang yang buat perangai macam ini,memang ini makan dia,haha






kredit penuh : dairishare

ADMIN

About ADMIN -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :