Wednesday 30 September 2015

Unknown

Pereka Fesyen Gaun Berhutang Dengan Eina Azman Jahit Gaun Ini Dengan Hanya Harga RM380 ? Berpatutan ke ?


Seorang wanita di Twitter mendakwa membayar sebanyak RM 380 untuk membeli sehelai gaun yang dijahit oleh seorang pereka yang dikatakan berhutang dengan Eina Azman. Bagaimanapun, dia mendedahkan rekaan baju itu terlalu biasa untuk harga yang dibayarnya lalu mendedahkan tentangnya melalui Twitter.

Okay, abaikan tatabahasa Inggerisnya, ini ialah sesuatu yang menarik untuk dibincangkan. Harga RM 380 untuk satu pakaian yang cantik dari seorang pereka yang pernah bekerja untuk selebriti sememangnya murah.

Jadi ada yang menganggap hasil itu sesuai dengan harga yang sudi dibayar oleh wanita yang mengupah tersebut. Namun begitu, untuk berlaku adil, hasil kerjanya sememangnya agak mengecewakan, seolah-olah rekaan yang biasa dilihat dijual di pasar-pasar malam dan boleh dikatakan mahal untuk harga RM 380. Apa pendapat anda?

Lihat gambar yang lebih jelas dengan membaca entri ini sepenuhnya





Unknown

About Unknown -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :