Friday 29 January 2016

Unknown

Ini JAWAPAN PANAS IQRAM DINZLY Setelah KANTOI BERCUTI Dengan UQASHA SENROSE di THAILAND..!!




Pelakon ini menganggap gambar percutiannya bersama Uqasha Senrose yang turut menyaksikan pelakon wanita itu membuka tudung adalah satu ujian besar dalam dirinya.


Ini penjelasan dari IQRAM DINZLY:

"Saya minta maaf, saya hanya mampu katakan no comment mengenai gambar percutian itu dan tidak boleh beri kerjasama.

"Sahih atau tidak sahih, biarlah Allah menghukumnya kerana kita sebagai manusia sesama manusia seharusnya sebaik mungkin menutup aib sendiri, inikan pula aib orang lain.

"Saya bukan malaikat mahupun maksom kerana kita manusia sentiasa diuji dan diduga,"


"Saya juga berharap perkara ini tidak terus diperbesarkan. Biarlah apa pun persepsi orang, apa orang nak katakan.

"Andai terjatuh fitnah sekalipun, sebagai hamba Allah saya tetap memaafkan insan itu dan terima kasih kerana prihatin," 



Walaubagaimanapun, dia berharap surpaya insiden tersebut tidak terus diperbesarkan kerana gambar tersebut merupakan hak dan privasi dirima. 


Izram dan Uqasya dikaitkan mempunyai hubungan cinta cejas pertengahan tahúr sepas namun kedua mereka menafikan perkara itu.




Sumber: mStar & MEMEY

Unknown

About Unknown -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :