Friday 29 January 2016

Unknown

PELIK!! 'GADIS KUCING DAKWA SILAP LAHIR Sebagai MANUSIA''..??!!




Seorang gadis yang bernama nano mendakwa dia tersilap lahir sebagai manusia. Beliau mendakwa dirinya adalah kucing dan membuat pengakuan tersebut di laman sosial youtube semalam.




'Nama saya Nano, saya adalah seekor kucing'.

Malah Nano juga mendakwa beliau mempunyai persamaan seperti kucing iaitu takutkan air dan mampu memahami bahasa kucing dengan mengeow. Lebih menarik lagi, Nano juga memasang telinga palsu di kepalanya selain mengenakan ekor di belakangnya.


"Saya sedar saya adalah kucing ketika saya berumur 16 tahun. Terdapat 'kesilapan genetik' dalam kelahiran saya.

Malah, beliau juga mendakwa dirinya akan berdesir apabila berjumpa dengan anjing dan kini lebih 300000 penonton yang melihat video nano yang mengeluarkan diri kucingnya di tempat awam.



Unknown

About Unknown -

Author Description here.. Nulla sagittis convallis. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.

Subscribe to this Blog via Email :